בלוג

הרבה אנשים מאמינים שלהשאיר את הכלב בגינה (או במרפסת) זה אחלה של דבר, שזה כיף לכלב ותורם לו. האם כך הדבר?
 
על רגשות בכלבים, איזון רגשי והתנהגות
מתוך שידור לייב שערכתי בפייסבוק
 

האם אנחנו צריכים לשאוף כל הזמן ליותר ויותר שליטה במערכת היחסים עם הכלב?
או דווקא לשחרר יותר?
מתוך שידור לייב שערכתי בפייסבוק

בכל שנה אלפי כלבים נזרקים לרחוב, ננטשים בהסגרים ומסיימים את חייהם בטרם עת. אחת הסיבות העיקריות לתופעה הטראגית הזו היא בעלים מיואשים שהכלבים שלהם סובלים מבעיות התנהגות שמקורן בחוסר חשיפה או חשיפה לא נכונה. את רוב הבעיות האלה ניתן למנוע מראש, או לפחות לצמצם במידה ניכרת, באמצעות חשיפה נכונה החל מתקופת הגורות המוקדמת. במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע החשוב לגבי הנושא הקריטי הזה.

גורים נושכים. חלקם יותר, חלקם פחות, אבל כמעט כל הגורים נושכים בחודשים הראשונים לחייהם. יופי שזה נורמלי, אבל מה זה עוזר לנו? זה לא הופך את הנשיכות לפחות כואבות או מציקות, נכון?  במאמר זה תמצאו את כל המידע החשוב לגבי התופעה – הרקע, הסיבות וכמובן מה אפשר לעשות.

בין אם הבאתם הביתה גור בן חודשיים או כלב בוגר בן שנתיים, ההמלצות הבאות יעזרו לכם לחנך את בן המשפחה החדש לעשות את הצרכים בחוץ במהירות וביעילות.

הצטרפות של תינוק חדש למשפחה היא עניין משמעותי עבור כלבים רבים. לא רק שהכלב צריך להתרגל לתינוק עצמו, אלא גם להסתגל לכל השינויים הנוספים שמביאה עימה התרחבות המשפחה. במאמר זה תוכלו למצוא טיפים חשובים שיעזרו לכם להתכונן, להפגיש את הכלב והתינוק בצורה טובה ולנהל בהצלחה את הבית במצב החדש.

יום העצמאות הוא סיבה למסיבה עבור הרבה אנשים, אך עבור הרבה כלבים היום הזה עלול להיות מלחיץ במיוחד ואפילו מסוכן. להלן רשימת המלצות שיסייעו לכם ולכלב שלכם לעבור את החג בשלום.

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם!